ساکت

مدیرعامل سپاهان می‌گوید پیش از مصاف برابر الاتحاد عربستان حتما باید نحوه قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود.

به گزارش "ورزش‌ 24"، محمدرضا ساکت در آخرین مصاحبه خود در این خصوص گفته است: «این مشکل هنوز هست. به طور روشن هنوز گویا نیست. روش‌های مختلف مطرح شده و در برخی رسانه‌ها هم درج شده، اما اینکه دقیقا چگونه خواهد بود یک نقطه ابهامی است که وجود دارد.»

او سپس تاکید کرد: «حتما یکی از سوالاتی که ما قبل از مسابقه از مسئولین AFC خواهیم داشت، همین موضوع است تا تصویر و تفسیر مسئله برای‌مان روشن شود.»

گفتنی است براساس اعلام روزنامه‌های عربستانی قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی به این صورت برگزار می‌شود که از میان 5 تیم برتر گروه‌های 5 گانه نام 4 تیم که امتیاز بالاتری دارند در گلدان یک قرار داده می‌شود و تیم پنجم به همراه 3 تیم برتر دوم نام‌شان در گلدان دوم قرار داده می‌شود تا با انجام قرعه‌کشی تکلیف 4 مسابقه مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود. این همان موضوعی است که ساکت به آن معترض است و در حالی که در آئین‌نامه مسابقات تنها به برگزاری قرعه‌کشی اشاره شده، معتقد است باید جرئیات قرعه‌کشی هم از سوی مسئولان AFC اعلام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha